Iluzii


Nu ma pot misca si simt cum se desprind din mine bucatele de sentiment si viata. Incet-incet sunt redusa la nimic. Mai am putin si ma poti matura si arunca in vant; mi-ai face o ultima favoare, mereu mi-a placut sa calatoresc. Poate o sa ajung sa ma dizolv in mare si sa ma lipesc de un ghetar, sa ma amestec cu nisipul si sa murdaresc zapada, toate in acelasi timp.
Dar deocamdata nu ma pot misca si vreau sa intind mana dupa fiecare fragment rupt din mine si sa-l pun la loc. Imi si imaginez cum le pun pe toate pe birou si ma reconstruiesc folosind lipiciul ala delicios de gradinita. Dureaza ceva, iar eu raman fara timp si nu ma pot concentra. De fapt… Nu trebuie sa fiu atenta, nu conteaza daca nu pun fiecare idee sau vis la locul potrivit, oricum nu l-as gasi; eram haos si inainte. Sa cred ca asta e o ocazie de a ma imbunatati sau de a-mi repara defectiunile? E. Dar nu ma pot bucura de ea pentru ca
Nu ma pot misca si……..

– Tu macar vrei sa te misti?
– NU

Lasă un răspuns

